Dialogisch Denken
Verbindt merken met consumenten en marketeers met direct marketeers
€ 34,00
Inkijkexemplaar
Betaal eenvoudig en
veilig online

Samenvatting

Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument voor het eerst op grote schaal het initiatief. De ontvanger wordt zender. De consument wordt prosument. Merken kunnen niet meer volstaan te zeggen dat ze consument serieus nemen, ze moeten het vooral doen.

Ook directe communicatie zal zich moeten ontwikkelen. Van betekenisloos naar 'merkwaardig', van gevoelsarm naar 'menswaardig', van interactief naar dialogisch. Dialogisch denken leidt tot het heen en weer 'pingpongen' van stukjes informatie en gevoel. Merk en consument zijn afwisselend zender en ontvanger waardoor ze elkaar steeds beter leren kennen en waarderen. Dialogisch Denken is een manier van denken en doen die de potentie van directe communicatie volledig wil gebruiken. Die daardoor merken en consumenten dichter bij elkaar brengt.

Productspecificatie

ISBN 9789013020922
Gewicht 344.0000
Auteur M. Robben, H. Vleugels, H. Kranen
Illustrator Onbekend
Uitgever Adfo Groep
Taal Nederlands
Afmetingen 215 x 151 x 18 mm
Druk 1
Uitgave datum 1 jan. 1970
Lengte 168 pagina's
Geïllustreerd 1
NUR code Nvt
NUR Categorie Nvt
Trefwoorden Nvt
Uitvoering Hardback
status Uitverkocht
Beschikbaarheid Niet beschikbaar
Levertijd 0
Boekstatus Nvt
Geimporteerd 12 mei 2015
Aangepast 12 mei 2015
  • Altijd gratis verzending!
  • Ruim 75.000 producten op voorraad
  • Op werkdagen voor 23:00 besteld is morgen in huis*
  • Persoonlijk en deskundig advies